Interim personalchef
Jag agerar som din tillfälliga personalchef på del- eller heltid under en kortare eller längre period. Mitt fokus och min leverans styrs av ert verksamhetsbehov som uppstår vid:
För att säkerställa en smidig start på vårt samarbete och maximera chansen till en framgångsrik leverans följer vi tillsammans nedanstående process:
Steg 1
Vi träffas för ett inledande möte där du berättar om er situation, utmaningar, mål och önskemål för vårt samarbete.
Steg 2
En nuläges- och behovsanalys sker på plats i er verksamhet under cirka två arbetsdagar. Upplägg och tidsåtgång styrs av ert nuläge, antal medarbetare, mål och omfattning på önskad insats.
Steg 3
Ett förslag på uppdragsplan inkl. tidsplan presenteras för er. När vi är överens om planen formaliseras detta i ett skriftligt konsultavtal.
Steg 4
Uppdraget startas enligt överenskommelse. Regelbundna utvärderingar sker med dig för att bedöma framsteg mot målen och identifiera eventuella justeringar som behöver göras av planen.